Vålådalen-Lunndörren-Grönvallen-Vallbo-Vålådalen


Det är nog den längsta rubriken på ett inlägg som jag kommer att ha på länge... Den hänvisar till de ställen som Ted och jag vandrade till under vår fjällvandring i förra veckan. Och nu ska jag bjuda er på ett par av de fantastiska bilder som blev tagna. En mer ingående berättelse om själva vandringer får bli en annan dag, för just idag sitter jag med en stickning i händerna framför en brasa i öppna spisen. Mysigt värre!


Det var några av bilderna, nu väntar en kopp te till den sprakande brasan och sen väntar sängen. Jag är väldigt glad över att jag har semester just nu och får lov att njuta av allt runt om kring mig nu. Den som definitivt saknas är ju A. Han har jag inte fått träffa på över en vecka nu och det är ett par dagar till innan vi ses. Det är jobbigt, men det är tur att det finns telefoner!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0