Se hur det droppar från taken


Just så börjar en av de sånger som vi sjunger på kören just nu. Den inger verkligen vårkänslor (när jag för min del hinner med att lyssna och inte bara koncentrera mig på att hinna med alla noter i varje takt och alla ord till varje not). Just efter kören så känner jag mig ganska tom och samtidigt uppspelt. Det går åt en väldans massa energi som bara flödar iväg till tonerna. Skönt är det!
Det är inte bara i kören som det börjar anas vår. Även om det fortfarande ligger en hel del snö kvar här, så känns det annorlunda i luften. Hundarna har definitivt märkt av det och tycker mest att det luktar tik överallt. Och imorgon så blir Z hela 5 år!
/J

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh ja massvis av sol, det gillar vi! :D

Ojoj vad tiden går fort! Redan fem år? Fast Z har ju alltid varit klok och förnuftig! :) Ge honom en bamsekram från mig imorgon! Och i övermorgon fyller en annan nio år! Galet!

Kramkram <3

2011-03-08 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0