Inte helt nöjd...


Han va inte helt nöjd. Tim alltså. Det var något konstigt påhitt som matte fått för sig, ska jag gå runt med de här på ryggen? Varför ska jag göra det? Och varför slipper Zack?

 



Tittar man noga på bilderna ser man att han tänker så... Men jag tyckte att det var fantastiskt bra och att han var väldigt fin i sina Alpha Dog Pack-väskor ifrån Granite Gear! Det ska definitivt bli fler promenader med dem så att han klarar av att gå på fjällvandring sen.

Tveksamheten hos Tim går nog över när han vänjer sig vid att ha något på ryggen. Han har gått väldigt lite i sele det sista och han är inte van att han något på ryggen så som det blir med väskorna. Igår var väskorna packade med två små handdukar för att få lite utfyllnad i dem. Det funkade bra och jag tror att det var lagom att börja så.


/J


Kommentarer
Postat av: Sara

Awe så söt han blev! Vilken bra idé med en viktig uppgift till honom, han kommer att växa mycket med den tror jag, ta den på allvar asså!

2011-07-27 @ 10:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0