Tankar och idéer som flyger runt


Det finns så mycket som jag vill ska hända, så många tankar om hur det skulle kunna vara. Just nu är det dessutom ganska kul när det faktiskt börjar hända lite saker... A och jag diskuterar allt ifrån hur vi planerar vem som lagar mat vilken dag till hur vi tänker oss ett gemensamt boende. Vi har varit och tittat på ett hus, som ni redan har läst om. Sen ska vi iväg och titta på ett annat på söndag. Det är lite pirrigt och spännande!

Sen finns det ju miljoner tankar angående semestern... Ted och jag ska upp och vandra i Jämtlandsfjällen. Innan dess ska jag ha tag på en bra ryggsäck, veta vilken mat som ska med. Det börjar närma sig nu. Nervöst, spännande och roligt. Det som jag inte gillar är att min kamera troligtvis inte kommer bli lagad innan vandringen. Verkstaden gissade på två veckor, det är inte bra!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0