Både JA! och nej...


Stora nyheten för kvällen... Eller tja. A och jag var och tittade på hus idag. Ett ute i Utby. På ett sätt är det helt klart ett JA! för jag tror inte att det finns något hus som stämmer överrens med både våra krav och önskningar lika bra som det gör. Samtidigt så klickade varken A eller jag med huset. Det ville inte välkomna oss in hela vägen.

Kanske tur det för det ska liksom mycket till om det första huset stämmer. Jag är iallafall väldigt glad över att vi var iväg och tittade på det och att vi har börjat fundera på hur det skulle va. Och hus kommer det fler av, det är jag inte nervös över. Vi ska bara ha lite tur och hitta vårt hus.

När vi kom hem igen så fick jag örhängen av A. Scout Jamboreemoln. Det mest otroliga är att mina hål inte alls var lika igenväxta som jag trodde utan att jag fick igenom dem! Så nu har jag hål i öronen igen. Dags att leta upp lite fler örhängen då! För det är ju faktiskt ett av de få smycken som jag använder, annars är jag ju inte mycket för en massa smycken.


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0