Solen lyser

Påskhelgen ägnas åt att ladda om, till att samla ihop krafter för att börja om. På tisdag så blir det en tuff start på jobbet, inbillar jag mig iallafall. Även om jag tror att jag kommer fixa det så är jag ändå nervös. Nervös. Inte stressad. Det är viktigt att påpeka. Visst har det varit några stressiga veckor, men nu känns det inte stressigt längre. Nu är alla besluten fattade och stora steg tagna. Jag vill tro och hoppas att det är steg i rätt riktning. Det är något som jag kommer få reda på och just nu är det inte mycket som jag kan göra åt det.

Våren har verkligen kommit hit, idag var det nästan sommarvärme! Men det är inte bara våren och solen som värmer mitt hjärta just nu. Det är härligt att få känna längtan efter någon, att le vid tanken av någon, att få känna några fjärilar i magen!
Denna någon är just nu bortrest. Och när vi pratade innan idag så fick jag höra att det bästa med resan än så länge är de små brev som jag skrev ihop och skickade med. Något som gjorde mig extra extra glad. Jag känner tacksamhet för att jag fått träffa någon och för att mitt liv verkligen kan visa sig från en helt annan sida än tidigare.


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0