Inte som jag önskade

Var och tittade på radhus i Kärra idag. Men, nej... Det blir det definitivt inte. Tror att om jag kommer falla för något ställe att bo på just nu måste allt stämma. Än har det inte gjort det. Bara till att vänta... Det som verkligen är min starka sida.
Har hunnit med att plocka lite blåbärsris idag när jag var ute på eftermiddagspromenad. Det gällde att hitta ställen som där inte var någon is för att kunna gå och lämpligt såf anns där en massa blåbärsris också. Zack lider verkligen av all is så jag hoppas att den försvinner fort nu. Så vi kan börja gå lite riktiga promenader, inte i snigelfart.
Jag tänkte hinna med en massa saker denna helgen, men allt har inte riktigt blivit gjort. Får använda lite av veckan med tror jag... Även om det är en del inplanerat i veckan också. Ska till vårdcentralen på tisdag, kören på tisdag också och sen träna på onsdag. Och utnyttja min nya arbetstid på torsdagar. Jobbar mellan klockan 10 och 15 istället för förmiddagen. Får se om det blir bra.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0