Äntligen värme!

Nu äntligen kom sommaren!

Även om det ikväll har varit en lite annan typ av vind så är det rätt skönt efter tre dagars riktig sommarvärme. Dagarna har ju varit mest jobb, men kvällarna har varit väldigt sköna! Måndag bjöd på en promenad med Tina och lite allmänt snack om det mesta, tisdag var jag ute med mina nya kollegor och åt mycket god mat på Familjen och igår, onsdag var jag och gamla arbetsgivaren ute och åt pizza på la Gondola. Så de senaste dagarna har alltså blivit ganska sent i säng och alldeles för mycket mat, men oj vad trevliga och jag har passat på att njuta av det.
Imorgon väntar ett restaurangbesök till, med nya jobbet men nu är alla inbjudna. Det blir till att vara där en stund iallafall, men jag hoppas på att jag kan planera om dagen så att den funkar ändå.

A befinner sig i Åre hela veckan och jag trodde att han kom hem på lördag kväll, men tydligen får jag vänta ända tills på söndag innan jag får träffa honom. Tråkigt! Jag hade ställt in mig så mycket på att han kom på lördag så att det blev lite jobbigt när jag fick reda på detta idag.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0