Bra tankar

Det fanns så många bra tankar när jag var ute med hundarna. Så många bra idéer om vad jag skulle skriva här, men nu när jag är tillbaka inne igen så är de borta. Får erkänna mig besegrad av tröttheten och kanske bege mig till sängs.
I morgon väntar visning på radhus i Kärra. Får se hur det verkar, enligt bilderna är det väldigt fint.
Dagen har bjudit på lunch på IKEA med Tina (tack så mycket!), lite snabb shopping innan hon skulle tillbaka till jobbet. Jag har bakat bröd, som blev bra mycket bättre än det jag gjorde förra veckan. Möjligt att det blev något för lite bakat, fast gott var det! Sen har jag börjat spela igen... Vet verkligen inte om det är nyttigt och jag är inte helt övertygad om att det är det. Jag får testa en stund och se om det går eller om jag bara blir beroende. Bättre att vara beroende av stickning än av wow. Och jo, det har blivit lite stickat idag med. Jag jobbar flitigt på med min gröna kofta som jag hoppas blir klar innan det är för varmt ute.
Nej, ja sa inte att jag vill ha kvar kylan och isen, låt de försvinna snabbt, snabbt, snabbt. Jag vill ha vår och små fina blommar och lite grönt på träden och känna att solen värmer.
/J

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!

Först vill jag säga, Underbart! att du har skapat en ny blogg, dock vill jag bara påpeka att du valt den ända bloggen som du inte kan blogga från din iphone. Kanske ska tänka över innan du skrivit för mycket? Jag hade ju egentligen velat byta, men jag är redan fast..

KRAM!

2011-02-27 @ 22:57:16
URL: http://thephantom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0