Vilken dag!


Börjar dagen med halsont. Fortsätter med bilköer och en lite stressad Johanna. Väl på jobbet så är fyra personer försenade, de har blockerat vår dörr med en pall och alla verkar tycka att jag har hur mycket tid som helst. Till detta så har vi blivit överbudade på huset så pass mycket att det inte är värt att försöka mer. Sen får jag höra hur andras morgon har varit och vad jag förstår så är det något i luften idag. Det ska inte var enkelt idag. Det är för många som haft en jobbig dag.

Så nu ska jag försöka vända på detta.
Jag har fått reda på att min kamera håller på att repareras, det är väldigt positivt! Då finns det hopp om att den är klar så att jag kan få med den till fjällen.
Det var en otroligt god lunchlåda som jag med mig ifrån finaste A!

Inte så mycket positivt än, men jag tror att det kommer mer!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0