Vilken dag! 2

Ja... Dagen började ju inte bra och den gick bara mot värre. Fastän jag gjorde tappra försök till att vända det.

Jag har inte fått tränat idag, som jag verkligen borde ha gjort. Jag har mer halsont än vad jag hade i morse. Huset är long gone och ett annat potensiellt hade rötskador i taket. Reservdelarna till min kamera som verkstaden måste beställa tar fem dagar på sig att komma till verkstaden, alltså är det en minimal chans att få med mig kameran till fjällen. A beslutade sig för att sova i Utby, även om det innebär att vi inte kommer att ses på hela helgen. Jag är rastlös och lite stressad. Stressen är inget bra och jag vet att det är många dagar kvar till fullkomlig vila. Kvällen har hjälpt, men inte så mycket som jag hade hoppats på. Soffan, stickning och te i sällskap av tv;n, det brukar hjälpa. Kan vara så att jag bara behöver mer av det än vad jag fått denna vecka.

Som min fina syster uttryckte sig; "Det är många saker man borde göra, men man måste må bra!" Tänkvärt och sant, hon är klok min syster!

Ska försöka mig på att sova, det är ju bara lite mer än sex timmar innan klockan ringer igen. Usch! Hemska tanke!!

/J

Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt det där med huset... Men det va ju bättre att ni hittade skadorna nu än senare.



Tack, det e inte var dag man blir kallad klok! ;)

Massor av kramar till min bästa syster!! <3

2011-08-28 @ 15:30:15
Postat av: lillasyster

Vad tråkigt att huset hade skador, men bättre att upptäcka det nu än sen...



Hihi tack, det är inte varje dag man blir kallad klok! ;)

Massor av kramar till min bästa syster!! <3

2011-08-28 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0