Rastlösheten kommer krypande

Så är det ikväll. Jag hade velat gå ut med kameran och ta lite fina bilder, men det såg ju min underbara hundar till att det inte går längre. De tyckte att avtyckarknappen gjorde sig bättre i smådelar så att matte inte kunde ta mer konstiga kort på dem. Usch vad arg jag var på dem. Nu har båda bett om ursäkt och varit fjäskiga en hel dag. Och snart ska jag ta ut dem på en promenad i det fina vädret som har kommit hit nu.

Men först två bilder från häromdagen när de hittade ett blåbärsris med lite blåbär kvar i. Det smaskades och glufsades. Blåbär är gott!




Att jag är rastlös idag är egentligen lite konstigt. Jag har städat, rensat papper, tvättat och diskat. Varit på långpromenad och stickat klart en strumpa (okejdå, jag har inte fäst sista tråden). Det har varit en otroligt produktiv dag! Ändå får jag inte ro. Det kryper i hela mig och jag undrar hur jag ska få bort det.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0