Hus!


Huset med stort H. Jag tror faktiskt det... Om vi nu får det. Än så länge finns det att titta på här.

Både A och jag känner oss mycket nöjda med hur det såg ut, hur det kändes och hur huset var planerat. Nu har vi dessutom tittat på det två gånger och andra gången kändes lika bra som den första. Visst är det småsaker som vi (en del jag och en del A) vill göra något åt, men överlag så går huset att flytta rakt in i. Det som är lite tråkigt är att tillträdet först är den första februari 2012 och det är nog svårt att flytta då den förra ägren får ett nybyggt hus då. Samtidigt så ger det något att drömma om och se framemot när det är som jobbigast mitt i vintern. Dessutom så blir det en massa planeringstid och sakletar tid. Så fint det kommer bli!

Just nu är jag supertaggad och vill bara att det ska bli klart så att jag vet om det går vägen eller inte.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0