Waaaaaaahhhh!!!

Så har hela dagen känts. Kalabalik inom mig och jag har inte vetat vart jag ska ta vägen. Men nu är allt gjort, datum bestämt och färdig diskuterat. Så om en och en halv vecka gör jag min sista arbetsdag på mitt gamla jobb och efter påsk börjar jag på mitt nya. Spännande värre! Jag kan ändå inte låta bli att tänka på hur fort det har gått. Det är mindre än två veckor sen jag ansökte om jobbet och nu sitter jag med längsta stråt. Dessutom sitter jag med längsta stråt av de 150 som lämnade in ansökan till jobbet. Nu blir det till att landa och ladda om.

Landa är inte lätt idag. Promenaden i regnet i eftermiddags hjälpte inte. Sitta i soffan och spela hjälpte lite grand, inte så mycket som jag trodde. Nu ska jag testa att städa lite och sen en dusch, kanske att det blir bättre av det. Och att avsluta dagen med lite stickning. Målet att sticka klart koftan denna veckan vet jag ju inte om det håller, men jag ska jobba på det.

/J

Kommentarer
Postat av: Sara

Waaahh!! Det är bara bra med kaos ibland, då uppskattar man lugnet destomer sen! Det är lugnt så länge du inte liknar en rayman rabbit bara!! ;) <3

2011-04-15 @ 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0